ד"ר אלן הרטמן
ד"ר אלן הרטמן
ד"ר אלן הרטמן חוקר נושאים הקשורים לעיצוב, תכנון, וניהול מערכות שרות. הוא עבד 31 שנה במעבדות  המחקר של IBM בחיפה ובבנגלור. במשך שנים אלה עסק במחקר תעשייתי בנושאי שירות, פרטיות, הנדסת תכנה, אימות חומרה, אלגוריתמים, אופטימיזציה, ואכסון. הוא פרסם מעל 100 מאמרים בעיתונים וכנסים בינלאומיים, ובעל 16 פטנטים. רשימה מלאה של פרסומיו נמצאת כאן.
 

 

 
השירותים שלנו
  • ניהול פרויקטי שירות - ​הובלה וניהול של פרויקטי שירות בשילוב מתכלל של ניהול חווית הלקוח, תהליכי ותשתיות שירות והשפעת הגורם האנושי.
  • ליווי ותמיכה בדרגים ניהוליים.
  • ביצוע פרויקטי מחקר
  • הדרכה ניהולית ומקצועית.
חדשות